Brothers

ΘΥΡΑ 13 & ULTRAS RAPID

Το κομμάτι αυτό της ιστοσελίδας μας είναι αφιερωμένο στα αδέρφια μας από τη Βιέννη. Θα εμπλουτίζεται συχνά με φωτογραφίες και βίντεο, καθώς και με αφιερώματα σε αγώνες και γιορτές που έχουμε παραβρεθεί εντός αλλά και εκτός του Block West.

ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΥΡΑ 13

ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΒΙΕΝΝΗ – ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ

Το χρονικό της αδελφοποίησης

Είναι Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2001, δέκα μέρες πριν από τον αγώνα με την Sturm Graz στην Αυστρία στα πλαίσια του Champions League. Όταν αποφασίσαμε να πάμε και σε αυτήν την εκδρομή έπεσε μια ιδέα. Θα μέναμε στην Βιέννη και επειδή υπάρχει στη Βιέννη μια πράσινη ομάδα, η Rapid Βιέννης, ήταν ευκαιρία να γνωρίσουμε τους οπαδούς της. Από εκείνη την ημέρα άρχισε το ψάξιμο για ιστοσελίδες σχετικές με συνδέσμους της Rapid. Βρήκαμε αρκετές, αλλά η σελίδα των Ultras Rapid ’88 μας τράβηξε. Ήταν ο πρώτος και δυναμικότερος σύνδεσμος της Rapid. Έφυγαν e-mails και τις επόμενες μέρες δεχτήκαμε περισσότερες απαντήσεις απ’ ότι περιμέναμε και σκεφτήκαμε ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Κανονίσαμε να συναντηθούμε στο αεροδρόμιο της Βιέννης μια μέρα πριν τον αγώνα στο Graz. Η πτήση μας έφτανε το πρωί ενώ άλλη μία αργά το βράδυ. Όταν περάσαμε τον έλεγχο των διαβατηρίων είδαμε κάποιον να μας κοιτάζει. Εμείς στα πράσινα όπως πάντα. Ήταν ένα μέλος των Ultras Rapid και μας ενημέρωσε ότι οι άλλοι ήταν ήδη στο δρόμο για το αεροδρόμιο. Σε δέκα λεπτά ήταν όντως εκεί και αρχίσαμε να συστηνόμαστε. Αμέσως αποφασίσαμε να πάμε για μια μπύρα στο club τους όπου ανταλλάξαμε κασκόλ, φωτογραφίες καθώς και ιδέες. Όλη την ημέρα την περάσαμε με βόλτες στην Βιέννη, βόλτα στο γήπεδο τους όπου βγάλαμε φωτογραφίες με τα πανό τους στο Block West (η θύρα που μαζεύονται) και το βραδάκι πήραμε το δρόμο για το αεροδρόμιο για να συναντήσουμε και τους άλλους. Όταν έγινε αυτό πήγαμε στο ξενοδοχείο και στη συνέχεια πήγαμε όλοι μαζί σε ένα bar. Περάσαμε όλο το βράδυ πίνοντας και συζητώντας όλη την ώρα για τις ομάδες μας, τους οπαδούς μας και άλλες ιστορίες.

Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε νωρίς, πήγαμε όλοι μαζί αυτή τη φορά από το club τους και ψωνίσαμε με τις υποδείξεις των παιδιών. Μέχρι τις δύο το μεσημέρι έπρεπε να ήμασταν πίσω στο ξενοδοχείο για να πάρουμε το λεωφορείο και να πάμε στο Graz. Δύο από τα αδέρφια ήρθαν μαζί μας με το λεωφορείο, ενώ οι άλλοι θα έρχονταν αργότερα όπως και έγινε. Ήθελαν πραγματικά να δουν τον αγώνα μαζί μας και για να μας βοηθήσουν μας έδωσαν πράσινα χαρτιά να κάνουμε χορογραφία και μας βοήθησαν να περάσουμε και κάποιες πράσινες φωτοβολίδες. Αυτές ήταν οι πρώτες που ανάψαμε και στη συνέχεια τις λατρέψαμε! Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα τραγουδούσαμε ασταμάτητα, παρότι χάσαμε με 2-0. Μετά το τέλος του συνοδεύσαμε τους άλλους ως το αεροδρόμιο γιατί πέταγαν με την πρωινή πτήση. Εμείς είχαμε λίγες ώρες ακόμα και το βράδυ φιλοξενηθήκαμε σε σπίτι. Το πρωί πήγαμε μια βόλτα στο κέντρο της Βιέννης και αφού φάγαμε αποχαιρετιστήκαμε και πήραμε το metro για το αεροδρόμιο. Περάσαμε καταπληκτικά αυτές τις μέρες και ήμασταν ικανοποιημένοι από την φιλοξενία τους. Έτσι άρχισε η αδελφοποίηση της ΘΥΡΑΣ 13 με τους ULTRAS RAPID…

Ακολούθησε η παρουσία τους την επόμενη χρονιά στην Πράγα, στον αγώνα με τη Sparta, πάλι στα πλαίσια του Champions League, με το magic bus των Underground από τα Πετράλωνα να διανυκτερεύει πριν τον αγώνα στη Βιέννη. Το πάρτυ στην pub των Alte Garde (Παλιά Φρουρά) να είναι μαγικό, με την κατανάλωση της μπύρας να βαράει “πράσινα” και το ποδοσφαιράκι να παίρνει φωτιά. Έκτοτε οι επισκέψεις σε Αθήνα και Βιέννη έγιναν πολύ συχνές, αλλά και όπου αγωνίζεται ο Παναθηναϊκός και η Rapid σε πρωτάθλημα, ευρωπαϊκούς αγώνες και φυσικά στο πλευρό του μπασκετικού Παναθηναϊκού μας, μιας και η Rapid έχει μόνο ποδοσφαιρικό τμήμα. Η αδελφοποίηση συμπληρώνει τα δεκατρία χρόνια στις 14 Φεβρουαρίου το 2014 και όπως είχαν υποσχεθεί τα παιδιά στην αντίστοιχη γιορτή των 10 χρόνων που έγινε στην Αθήνα θα το γιορτάσουμε δυναμικά!

• 15 ΧΡΟΝΙΑ ULTRAS RAPID (01.02.2003)

• 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ (08.06.2008)

• 10 ΧΡΟΝΙΑ ΘΥΡΑ 13 & ULTRAS RAPID (30.01.2011)